Vilcsek-Kovács Réka fiatal és tehetséges feltörekvő modell.
A fotók a Fészek Fotóstúdióban készültek
Vilcsek-Kovács Réka fiatal és tehetséges feltörekvő modell.
A fotók a Fészek Fotóstúdióban készültek
A színház mindig egy varázslat. Egy másik világ testközelből. Egy este, egy előadás, egy színház, mély nyomokat hagyva punnyadó lelkünkben. Nálam szenvedély. Persze csak néző vagyok. És akkor itt van Sartre, a lázadó, megint a szívembe mélyesztette a karmait. Zárt tárgyalás, ez volt a darab címe, a szerző ismét megmutatta, hogy az ember a purgatóriumban is ember marad, gonosz, önző, és végtelenül magányos, ugyanakkor szenvedő, sérülékeny és reménytelenül kitartó. A darabot Kriszt László rendezte a Kazán István Kamaraszínházban. A fiatal tehetséges színészek mind a tanítványai, Gergely Zsófi, Gunyecz Anna, Illés Tamás , Kovács Domonkos, az ő előadásukban merülhettünk el a sartre-i sötétség bugyraiban. Kiváló előadást láthattam és abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy előtte már a főpróbát is megnézhettem. Így volt igazi, egyik napról a másikra lehettem tanúja annak a dinamikus fejlődésnek ami egyetlen nap alatt ment végbe az előadóművészekben. Egy újabb csiszolt réteg, egy határozottabb mozdulat, egy energikusabb mondat
Molnár Zsuzsa Lili csodálatos üvegszobrait mutatom be az “ Örökölt sorsok” témakörében. A generációkon átívelő tragikus sorsok követése során felmerülő számtalan kérdésre kaphatunk-e válaszokat? Vajon feloldható vagy megszakítható a tragédiák sorozata, vagy nincs kiút, és tudható-e, hogy mennyi ideig hordozzuk őseink tragikus vagy örömteli sorsát? Ezek olyan felvetések amikre most még nincs válasz, csak érzések. Iskolás vagyok, annak minden hozadékával, kedvenc hobbim, szórakozásom, finom rezgésű elfoglaltságom minden üzenetével, kreatív fotográfia szakon. Egy fotós gyakorlaton találkoztam Zsuzsival, hozta az üvegszobrocskáit fotózásra, amiről először azt gondoltam, pici, aprócska, teljesen átlátszó darabok lesznek. Persze, hogy nem. Robusztus, színes, nehéz példányok kerültek az asztalra, tele üzenettel. Alig mertük megmozdítani őket, egyedi, megismételhetetlen műalkotások voltak ezek, az istenmentshogyeltörjön kategóriából. De a gyakorlat tárgyfotózás témában folyt, muszáj volt elmozdítani az asztalról mindegyiket. Szépen sorban. Nem rögtön, először a tárgyasztal előkészítése, utána a bevilágítás következett a munkafolyamatban. Miközben néztük, hogyan lesz majd ebből a munkából valami, kirajzolódott
Müller Péter Sziámi AZ ÉJSZAKA FÁTYLÁN ÁT Látogatás, látszólag egy kertben Kéz vagytok a kézben, most mi olyan rossz ebben? Ne adj’ Isten, még
Beleszerettem Müller Péter Sziámi verseibe. Hogy miért csak most, fogalmam sincs. Lehet most értem meg arra, hogy megérintsen. Engedélyt kértem rá Pétertől, hogy a
Az oldal tartalma szerzői jogi oltalom alatt áll. Minden jog fenntartva.